FAQ

Hier vind je de meest gestelde vragen over de webwinkel, betaalmethoden en het ruilen/retourneren. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje, hieronder staat hoe je dat het beste kan doen. Bij voorkeur via deze twee mogelijkheden, via social media zijn we niet altijd in de gelegenheid te reageren.

Ruilen en retourneren

  • Mijn aankoop is beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

    Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje op retour@prchtg.nl met foto’s zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden.

  • Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

    Als je je bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Meld je retouren altijd even aan via retour@prchtg.nl en vernoem je naam en ordernummer. Retourneren is op eigen risico totdat wij de producten daadwerkelijk hebben ontvangen. Stuur alles in originele staat en verpakking terug en voeg de pakbon toe.

    Artikelen die niet per mail zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Custom made producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen niet geretourneerd worden. We zorgen dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort.

    Retouradres:
    PRCHTG
    Bobinesstraat 69
    3903 KE Veenendaal

Webwinkel

  • Ik heb nog een cadeaubon uit de oude webshop, wat moet ik nu doen?

    Als je een cadeaubon hebt de oude webshop (van voor mei 2024) stuur dan een mailtje naar info@prchtg.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Waarom verpakken jullie de artikelen niet in een nieuwe doos?

    We snappen dat een bestelling van PRCHTG altijd een feestje is. Daarom proberen we je pakket altijd zo vrolijk mogelijk te verpakken. Natuurlijk heeft onbeschadigd aankomen onze prioriteit . Ook vinden we het belangrijk om zoveel mogelijk materiaal te hergebruiken. Er wordt al zoveel papier weggegooid. Het kan dus goed zijn dat jouw bestelling in een gerecyclede doos wordt verzonden.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Dit is momenteel geen optie, we zijn maar beperkt aanwezig in ons magazijn. We hopen in de toekomst wel ‘live shoppen’ aan te kunnen bieden.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

    We verzenden 2 keer per week. In de regel op dinsdag en vrijdag. Mocht je een bepaalde wens hebben, een cadeau snel in huis hebben bijvoorbeeld, dan kun je altijd even contact met ons zoeken. Zodra een artikel verzonden is, versturen wij een verzendbevestiging per mail. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij PostNL of DHL. Mocht het zo zijn dat je na 5 werkdagen na onze mail nog niets hebt ontvangen, zoek dan even contact met ons op.

  • Verzenden jullie internationaal?

    Alle producten kunnen met PostNL of DHL worden verzonden naar Nederland, België en Duitsland, prijzen en leveringstijden kunnen verschillen per locatie. Heb je een vraag over jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info@prchtg.nl

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij €6,95 verzendkosten. Voor de verzending naar Duitsland en België rekenen we €12,00 handelingskosten.

  • Is het mogelijk om een handmatige overschrijving te doen via mijn bank?

    Voor nu is dit alleen mogelijk voor onze Duitse klanten.

  • Wat zijn de betalingsmethodes?

    De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij iDeal, Bancontact (BE) en Bankoverschrijving (DE).

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op of mail naar info@prchtg.nl