FAQ

Hier vind je de meest gestelde vragen over de webwinkel, betaalmethoden en het ruilen/retourneren. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje, hieronder staat hoe je dat het beste kan doen. Bij voorkeur via deze twee mogelijkheden, via social media zijn we niet altijd in de gelegenheid te reageren.

Ruilen en retourneren

  • Mijn aankoop is beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

    Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje op retour@prchtg.nl met foto’s zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden.

  • Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

    Als je je bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Meld je retouren altijd even aan via retour@prchtg.nl en vernoem je naam en ordernummer. Retourneren is op eigen risico totdat wij de producten daadwerkelijk hebben ontvangen. Stuur alles in originele staat en verpakking terug en voeg de pakbon toe.

    Artikelen die niet per mail zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Custom made producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen niet geretourneerd worden. We zorgen dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort.

    Retouradres:
    PRCHTG
    Groesbeekseweg 56
    6524 DE Nijmegen

Webwinkel

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact met ons op of mail naar info@prchtg.nl