Hier vind je de meest gestelde vragen over de webwinkel, betaalmethoden en het ruilen/retourneren. Staat je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een berichtje, hieronder staat hoe je dat het beste kan doen. Bij voorkeur via deze twee mogelijkheden, via social media zijn we niet altijd in de gelegenheid te reageren.
FAQ
Ruilen en retourneren
-
Mijn aankoop is beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje op retour@prchtg.nl met foto’s zodat wij je een passende oplossing kunnen aanbieden.
-
Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
Als je je bestelling in huis hebt, heb je een wettelijke zicht- of bedenktermijn van 14 dagen. Meld je retouren altijd even aan via retour@prchtg.nl en vernoem je naam en ordernummer. Retourneren is op eigen risico totdat wij de producten daadwerkelijk hebben ontvangen. Stuur alles in originele staat en verpakking terug en voeg de pakbon toe.
Artikelen die niet per mail zijn aangemeld, kunnen niet in behandeling worden genomen. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Custom made producten of producten die speciaal voor jou zijn besteld, kunnen niet geretourneerd worden. We zorgen dat je betaling zo snel mogelijk wordt teruggestort.
Retouradres:
PRCHTG
Groesbeekseweg 56
6524 DE Nijmegen
Webwinkel
-
Waarom verpakken jullie de artikelen niet in een gezellig cadeaupapiertje met lintjes en stickers en in een nieuwe doos?
Wij proberen om zoveel mogelijk verpakkingen te recyclen. Er wordt al zoveel papier weggegooid. Het kan dus goed zijn dat jouw bestelling in de doos van een ander merk wordt verzenden. Aan jou de uitdaging om de doos nog een leven te gunnen!
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit is momenteel geen optie, we zijn maar beperkt aanwezig in ons magazijn. We hopen in de toekomst wel ‘live shoppen’ aan te kunnen bieden.
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We verzenden 1 keer per week. In de regel op maandag. Mocht je een bepaalde wens hebben, een cadeau snel in huis hebben bijvoorbeeld, dan kun je altijd even contact met ons zoeken. Zodra een artikel verzonden is, versturen wij een verzendbevestiging per mail. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij PostNL. Mocht het zo zijn dat je na 5 werkdagen na onze mail nog niets hebt ontvangen, zoek dan even contact met ons op.
-
Verzenden jullie internationaal?
Alle producten kunnen met PostNL worden verzonden naar Nederland, België en Duitsland, prijzen en leveringstijden kunnen verschillen per locatie. Heb je een vraag over jouw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via info@prchtg.nl
Binnenkort zal dit uitgebreid worden!
-
Wat zijn de verzendkosten?
Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij €6,75 verzendkosten. Voor de verzending naar Duitsland en België rekenen we €14,95 handelingskosten.
-
Is het mogelijk om een handmatige overschrijving te doen via mijn bank?
Nee, wij werken alleen met online betalingen via de webshop.
-
Wat zijn de betalingsmethodes?
De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij iDeal, Bancontact, PayPal en Giropay.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op of mail naar info@prchtg.nl